Monday, December 1, 2008

INTERNET

aku nak cite la...pasni kat umah aku ada internet...smlm br register...ekekekek..hooorayyy.mmgla..sblum ni laki aku mmg nak msuk intenet kt umah...tp xberkesempatan lagi...asalnya smlm aku dok ym ngan kak ira...tergerak ati tanya de pasal intenet ni...de pon citela gedebuk gedebak...n aku tanya skali psl pc...de ade jual x...hehehe mmg rezekila...kami amik skali ngan pc n register tenet skali kat hubby kak ira...
so, mlm td aku g arrrrrrr kedai kak ira...asalnya nak tgk2 je dulu...pastu dah laki aku berkenan trus register...huhhhuhuh..thanks kak ira n abg ayen....pasni leh le aku join kapet malam korang.hahahahhaha....tp kn ade kebaikan gak..sbb laki aku pasni sure lkt kt umah n jrg kuarla...laki aku tu kaki game...lagipun aku rase kt comp baru nnt sure xleh bertenet..xpela aku leh tenet kt umah je la ye....

5 comments:

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

wahhh syok ar ko pasni yul...
jgn jd mcm elly sudah!!~
wakakakka
nak nampak dye online kat umha payah betulll....

saveme_zero said...

wahh...syok le ko pasni ekk.

Fiza Nordin said...

ha sape lagi nak berjemaah tenet malam,silekan mengambil langkah seperti yul.welcome to the nite club yul!wakakat

♥ Eda ♥ said...

selamat berkapet 24 jam yer yul....pasni jgn tak sempat masak dah la..kahhhhhhhhhh

A.I said...

dah ok ke lom tenet kt umah kau? bila nk on kat umah ni?? ;P leh gosip2 di malam hari..hihihi