Saturday, February 21, 2009

Tahniah

Aku mmg dah berzamanx update blog ni. so di kesempatan ini...aku ingin ucapkan jutaan TAHNIAH buat semua ibu2 yang telah menimang cahaya mata..sekalung tahniah diucapkan untuk el, reen, teha, kir dan sape lagi ye...ade yang aku terlepas tahu ke...xkira la tuk sesapa saje yg dah menimang cahaya mata. serta TAHNIAH juga untuk sesape yang dah pregnant lagi...(aku xtau tapi aku wish jugak la..aku dh lama x join kapet)


TAHNIAH BUAT SEMUA DENGAN KEHADIRAN ORANG BARU BAGI MELENGKAPI KEHIDUPAN KORANG>>>>

5 comments:

A.I said...

Tahniah utk sume kengkawan...

erk..utk aku takde ke? ;P

Mizz_Ila said...

tahniah buat kengkawan gak...

aku lom layak nak menerima tahniah ni

Dayah @ Real Ummu said...

tahniah...
kp kengkwan yg menambah..

Yul
salam ziarah..

adakah kau kenal sama diriku..mesti kau kabur2..tai ku keani dirimu walau tak penah b'sua

wijdan m.com

Syafa said...

yullllllllll..seronok yer ko kat tempat keje baru..smp kan xde mase nak ym ngan kami :( sob..sob..huhuh...
aku pun mendoakan kesejahteraan ko sekeluarga ye yul...ade mase kite berkapet lagi..daaa

Ummi Nuhlan said...

tahniah buat semua...bagi yg masih menanti sptku...chaiyok.....usaha hingga ketitisan peluh terakhir.ehehe