Thursday, April 29, 2010

tambat hati suami...

semalam aku bergegas pulang dr ofis sbb nak masak tuk somi tercinta..hahaha..dh lama die nak makan asam pedas ikan pari..kul 5.15 aku dah kuar...pi beli bendi n trus balik...dahtu anak2 aku pekena aku lak..nak cornetto..hahaha..pandai sungguh anak2 zaman sekarang...haaa..isz ni aku ada sisipkan gambar kt bawah..silala jamu selera..jemput...

ni lak pencuci mulut...honey dew n mango manis..

haaa...siap...ni la asam pedas meletup jubo...kahhhh

celah2 tu laki aku bw balik lak ayam goreng dr psr malam...die ingt lauk xcukup...

ini ikan goreng...aku beli ikan ni kt psr mlm tmn selasih..dia kata lemak..aku mkn xlemak pun..cisssss tipu ya labu...

inilah asam pedas tu...haaa..isz..terliuk x hang tgk....

1 comment:

Anonymous said...

mak oii...terliur tu...pandainya msak...