Sunday, November 16, 2008

Continue....

Aku nak continue topic dugaan sblum ni ye...haaa...korang pasan x aku ilang ari sabtu aritu...ym aku xberkelip kan......sebenarnye i'm follow my hubby to General Hospital at Penang to visit his friends,ok..korang nak tau aku jumpe sape kat sane....jeng...jeng...aku tersempak ngan OD....tp el xde sbb keje...yela..mybe mil el x discharge lg kot...ingt nak jenguk tp segan lak sbb el xde...
ok, back to the topic. aku g visit kwn2 hubby aku..ya Allah...ciannye korang nk tau...sedih n sayu tgk...teruk sgt derang nye injury tau...muke,tgn n badan...abis melecur...kulit sume doc siatkan...sbb dh menggelembung...muke sume bengkak2..nmpk derang nye isi real..merah.waaaaaa takutnye...then, ade yg kuar cam minyak tu..korng imagine le cmner dging kalo kene bako...smpi xknl memule tgk...sedih aku tgk wife de..yela..aku sbgi seorng wife, aku memahami perasaan wife lain...yg lagi sorng tu kene admit kt CCU...kire adik dr ICU la.the meaning of ccu..oooohhh i don't know...mybe "critical care unit" kot.ntahla...yg pasti aku sedih sgt tgk...puncenye terbakar tu..aku pn xreti nk cite sbb aku bkn xpert bab electrical bagai ni..yg hubby aku ckp...ade bende jtuh n sambar katenye....
Then, the next day, aku temankn hubby aku g SOCSO...nk amik borang tuk claim HUS...dsbbkan aku lu pnh practical kt SOCSO tu..hubby aku suh temankan de...aku pn dh xingt sgt le...procedure tuk claim tu...then ptg tu...hubby aku g GH tu smula tujuan tuk amik van and visit derang once more time tp aku xikut...hubby ckp...kt seat van tu...ade le lbihan..kulit2 derang yg terbakor tu n baju yg derang pki mase tu...boss de suh g cuci van tu...tp memndngkn too late...xjd le...postpone to next day...lgpun dania dh mengamuk sbb xsdp prut..kembung.aku call hubby suh blik cpt..tu jela...kesinambungan dr cite tu...